Fundat l'any 1991, l'Smial de Lórien (que va néixer com a Smial de Doriath), és la delegació a Barcelona de la Sociedad Tolkien Española, associació cultural dedicada a l'estudi, la difusió i la divulgació de la vida i obra del professor i escriptor anglès John Ronald Reuel Tolkien.

23 de març 2013

EstelCon 2013 en Lórien

¡Ya es oficial!
Los miembros de la Sociedad Tolkien Española han tenido a bien aprobar el proyecto de EstelCon (Convención Anual de la Sociedad Tolkien Española) presentado por el Smial de Lórien, y por tanto la próxima Mereth Aderthad se celebrará en Barcelona los días 31 de Octubre, 1, 2 y 3 de Noviembre de 2013. ¡Muchas gracias!
¡Os esperamos pues a todos, seáis o no socios de la STE, para pasar cuatro magníficos días llenos de magia y rodeados de la mejor compañía!

En próximos días comenzaremos a daros más información sobre el evento, desde el lugar hasta cómo apuntaros.

¡Os esperamos con ganas e ilusión!

-----------------------------------------------------------------------------------


Ja és oficial!

Els membres de la Societat Tolkien Espanyola han tingut a bé aprovar el projecte d'EstelCon (Convenció Anual de la Societat Tolkien Espanyola) presentat pel Smial de Lórien, i per tant la propera Mereth Aderthad es celebrarà a Barcelona els dies 31 d'Octubre, 1, 2 i 3 de Novembre de 2013. Moltes gràcies!
Us esperem doncs a tots, sigueu o no socis de la STE, per passar quatre magnífics dies plens de màgia i envoltats de la millor companya!

En propers dies començarem a donar-vos més informació sobre l'esdeveniment, des del lloc fins a com apuntar-vos.

Us esperem amb ganes i il·lusió!

4 comentaris:

  1. Enhorabona, companys! Ai, la que s'ens ve a sobre, encara que com diuen "sarna con gusto..."

    ResponElimina
  2. ¡Enhorabuena, amigos! ¡Contad con mi presencia y la de mi señor esposo desde ya! :-D

    ResponElimina
  3. Desde la clausura de la mereth de "El Poney Pisador" en Palma, y con el brillo característico en los ojos que producen las motitas de polvo de hadas, reconfortamos los tristes corazones con la conjura por un próximo reencuentro en Barcelona.
    Un gran abrazo al Smial de Tol Eressëa por su hospitalidad, por sus atenciones, y por haber invocado la Mágia y habérnosla hecho sentir.

    ResponElimina